Jump to content

Welcome to Emo Forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

EMO CORNER FAN PICS!


  • This topic is locked This topic is locked
139 replies to this topic

#21
Guest__*

Guest__*
  • Guests
(iheartmusic)
(Altoid)
Altoid: F**k yeah! XD


Ahahaha! Great!

Does anyone else use that phrase other than moi?

"Cool Beans"...LOL


lol i said "cool beans" the other day and this girl looked at me and said "people stopped saying that a long time ago."

lol.

LOL, well she was likely right...I got that from my mom... laugh.gif
  • 0

#22
iheartmusic

iheartmusic

    Tortured Rose

  • Members
  • PipPip
  • 65 posts
  • Location:what's it to you?
(Altoid)
(iheartmusic)
(Altoid)
Altoid: F**k yeah! XD


Ahahaha! Great!

Does anyone else use that phrase other than moi?

"Cool Beans"...LOL


lol i said "cool beans" the other day and this girl looked at me and said "people stopped saying that a long time ago."

lol.

LOL, well she was likely right...I got that from my mom... laugh.gif

lmao yeah..one of my newest sayings is "Neato frito" lol! that gets a lot of weird looks. wink.gif
  • 0

#23
doesntreallymatter

doesntreallymatter

    Tortured Rose

  • Full Members
  • PipPip
  • 49 posts

baah ok it sux
  • 0

#24
Guest__*

Guest__*
  • Guests
cool beans???

wtf does that mean?
never heard of that phrase...
  • 0

#25
Guest__*

Guest__*
  • Guests
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha


  • 0

#26
Guest__*

Guest__*
  • Guests
awww i like the last pic it's really hot <333
good job =)
  • 0

#27
doesntreallymatter

doesntreallymatter

    Tortured Rose

  • Full Members
  • PipPip
  • 49 posts
yeh i realy like it 2
  • 0

#28
Guest__*

Guest__*
  • Guests
(maryislostalone)
awww i like the last pic it's really hot <333
good job =)


Who are you talking to?
  • 0

#29
Guest__*

Guest__*
  • Guests
(tRoPicAL LoNDoN)
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha



haha this is cool too.. smile.gif
  • 0

#30
doesntreallymatter

doesntreallymatter

    Tortured Rose

  • Full Members
  • PipPip
  • 49 posts
(dEmEnTrEsS_dErDz)
(tRoPicAL LoNDoN)
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha



haha this is cool too.. smile.gif

this pic should go for the site home smile.gif
  • 0

#31
xtrevor_the_emoianx

xtrevor_the_emoianx

    Tortured Rose

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Location:midland MI
(eXZeth)
(dEmEnTrEsS_dErDz)
(tRoPicAL LoNDoN)
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha



haha this is cool too.. smile.gif

this pic should go for the site home smile.gif


i agree!
jas would be a pretty rad site model for emo corner. smile.gif
go jas! w00t w00t
  • 0

#32
Guest__*

Guest__*
  • Guests
Aweh! Thanks guys. ^.^ *blushes*
  • 0

#33
WhiteSorrow

WhiteSorrow

    Tortured Rose

  • Members
  • PipPip
  • 29 posts
  • Location:Where it ends.
Just some simple stuff...

  • 0

#34
myarmsareaphotoofmyhart

myarmsareaphotoofmyhart

    Delicate Snowflake

  • Full Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gainesville, Ga. or hellville what ever
  • Country
  • US State:Georgia
  • Fav Band ozzy osborne
  • Fav Song ozzy osborne-mama
Ok i feel stupid rite now :oops: Can anybody tell me how to post pic's :?:
  • 0

#35
myblackheartbleeds4u

myblackheartbleeds4u

    Spiraling Tempest

  • Full Members
  • PipPipPipPip
  • 278 posts
oh, you meant avatar last night...oh okay. i told you how to add pictures to your gallery...but i didn't know you meant avatar...
haha
lol
but it looks like you figured it out.
<
<
sorry.
(yeah, the size limits suck!)

>_<
  • 0

#36
Guest__*

Guest__*
  • Guests
haha There's a way to get around those limits. :wink:
  • 0

#37
No Longer Cursed

No Longer Cursed

    Nigrescent Black Hole

  • Full Members
  • PipPipPipPipPip
  • 472 posts
  • Location:OR to WI
(eXZeth)

baah ok it sux


your editing skills show a lot of creative talent. I like it.. a lot. :33

(tRoPicAL LoNDoN)
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha



...and let me just say...

WOW.. I love it... :333
  • 0

#38
Guest__*

Guest__*
  • Guests
(xX_BLaCKRoSE_Xx)
(tRoPicAL LoNDoN)
Here's another sign pic. ^.^ I made it like, an hour ago. haha



...and let me just say...

WOW.. I love it... :333


Thank you! ^.^
I have another sign pic... I just didn't put it up yet. That would make 3 sign pics total from me. =]
  • 0

#39
BEKAAAA™

BEKAAAA™

    Kill Your Boyfriend, We Could Be Together

  • Full Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,117 posts
  • Gender:Female
  • Location:Melbourne
  • Country
  • Fav Band None.
here's my fan pic



pretty crappy lol
i took the photo in a corner =P
  • 0

#40
myblackheartbleeds4u

myblackheartbleeds4u

    Spiraling Tempest

  • Full Members
  • PipPipPipPip
  • 278 posts
idk if this counts!
here's mine!







>_<
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users